របៀប Add Dropbox និងសេវាកម្ម Cloud ផ្សេងទៀត ទៅក្នុង Office 2013
នៅក្នុង Office 2013 គឺត្រូវបានគេ Design ឡើងមកភ្ជាប់មកជាមួយនូវ Microsoft's SkyDrive service ដែលអាចឲ្យយើង Save ឯកសារទៅកាន់ Cloud បានយ៉ាងងាយស្រួល។
ចុះបើយើងមិនចង់ប្រើប្រាស់ នូវប្រព័ន្ធSky Drive របស់ Microsoft, យើងចង់ប្រើនូវ Dropbox ឬ Cloud ផ្សេងទៀតជំនួសវិញ តើយើងគួរធ្វើដូចម្ដេច?
ថ្ងៃនេះ KH4IT នឹងលើកយកនូវវិធី Add Dropbox និងសេវាកម្ម Cloud ផ្សេងៗទៀតទៅក្នុង Office 2013 មកបង្ហាញជូនអ្នកទាំងអស់គ្នា។ សូមធ្វើតាមការណែនាំដូចខាងក្រោម៖
មុនដំបូង យើងត្រូវទាញយកនូវ Batch File មួយរបស់ Dropboxតាមរយៈវិបសាយមួយនេះ៖
https://dl.dropbox.com/u/46565/dropbox_service_add.bat , នៅពេលដែលយើងទាញយក វានឹងចេញនូវផ្ទាំងដូចរូបខាងក្រោម យើងត្រូវចុចលើសញ្ញាព្រួញ រួចជ្រើសរើសយកពាក្យ Keep
នៅពេលដែលទាញយករួចហើយ យើងត្រូវ Double Click នៅលើវា, នៅពេលដែលវាលោតផ្ទាំងមួយចេញមក ចុច Enter ពីរដង, ពេលនោះ Script នោះនឹងចាប់ផ្ដើម Add Dropbox ចូលទៅក្នុង Office 2013 ។
បន្ទាប់មកទៀត យើងត្រូវទៅ Add Dropbox Service ចូលទៅក្នុង Office Installation, ដោយចុចលើ File រួចជ្រើសរើសយក Account, បន្ទាប់មកចុចលើប៊ូតុង Add a service យក Storage រួចជ្រើសរើសយក Dropbox ដូចរូប៖
ពេលនោះ ការ Add របស់យើងនឹងបានជោគជ័យ, ដូចនេះរាល់ពេលដែលយើងបើក ឬក៏ Save as គឺយើងនឹងមាននូវ Option Dropbox មួយទៀតដែលយើងអាចបើក ឬ Save វាទៅកាន់ Drop box បាន ។
ប្រសិនបើយើងចង់លុបនូវ Cloud មួយណាចេញ យើងគ្រាន់តែចូលទៅក្នុង Account រួចចុច Remove នៅលើCloud មួយណាដែលយើងចង់លុបជាការស្រេច។
ចំណាំ៖ ចំពោះ Google Drive យើងអាចទាញយក Batch File វាតាមវិបសាយមួយនេះ៖
0 comments: